::Teman Bersama::

Rabu, 11 April 2012

Kata-kata biadab Hasan Nasrullah [Ketua Syiah Lubnan yang sealiran dengan Syiah Iran] Terhadap Isu Syria




Kata-kata biadab Hasan Nasrullah [Ketua Syiah Lubnan yang sealiran dengan Syiah Iran] Terhadap Isu Syria





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7Os1Iv-l8lI





Tiada dalam ucapan Hasan yang mengutuk kekejaman Bashar al-Assad. Tiada sekelumit rasa sesal.





Dia berkata, "usaha menjatuhkan Hafiz al-Assad sudah berakhir dan tidak akan berjaya". Lihat sokongan tidak berbelah bahagi kedua-dua syiah ini.





Jangan Tuan-Puan lupa, Ahmadineijad, Presiden Iran telah menyalurkan bantuan logistik berupa senjata bahkan TENTERA kepada tentera dajjal SYIAH NUSAIRIYAH Hafuz al-Assad!





Hasan Nasrullah juga mempersenda usaha Liga Arab “yang bisu” untuk menghantar bantuan ketenteraan di Syria. Sebagai merujuk usaha yang dijalankan oleh Liga Arab yang tidak habis-habis bermesyuarat tetapi satu penyelesaian proaktif pun tidak mampu dihasilkan.





Malah Hasan menyebut, jika mahu konflik ini berakhir Liga Arab "yang bisu" diberi 2 syarat :





1-Teruskan dialaog kerajaan dan pembangkang




2-Lakukan perubahan bersungguh-sungguh





Tiada langsung simpati Hasan Nasrullah terhadap apa yang dihadapi oleh penduduk Sunni Syria. Anak-anak mereka dibunuh dihadapan ibu bapa mereka sebelum ibunya dirogol. Bapa-bapa mereka dikerat-kerat. Anak-anak gadis di aib dan dirogol. Para alim ulama sunni dipenjara dan dibunuh.





Setiap hari umat Islam di Syria dibunuh oleh kekejaman syiah nusairiyah dibawah skongan padu Iran dan Hasan Nasrullah Lubnan. Bahkan ketika saat tulisan ini dikarang dan Tuan-Puan membacanya umat Islam terus dibunuh dan diperlakukan dengan kejam. Sehingga..... apa ada beza di antara pelakuan syiah dan yahudi zionis laknatullahi alaih...





Paling malang jika ada di kalagan umat Islam di Malaysia, Nusantara bahkan dunia masih merasakan syiah merupakan panutan agama muliah. Ditegaskan SYIAH BUKAN DARI AJARAN AGAMA ISLAM ! Usah tuan-puan terpedaya dengan Rukun Iman TAQIYYAH syiah.





Mereka pemuka syiah bersatu teguh sokong menyokong dalam hal memusnahkan kesatuan umat Islam Ahlu Sunnah Wal Jamaah. Jangan ada lagi di kalangan umat Islam yang terpengaruh dengan gesaan-gesaan kafir-mengkafir, menghukum amalan-amalan khilafiyyah sebagai bid’ah, sesat dan masuk neraka sehingga menimbulkan kekacauan fitnah yang tidak sudah. Sebagaimana yang diusahakan pula oleh golongan wahhabiah.





Jangan sesekali tuan-puan terpedaya dengan ungkapan kepala-kepala syiah yang menyamar dibalik jubah, serban dan taqqiyyah. Bagaimana mahu kenal mereka? Jawabnya melalui jalan ilmu. Bukan melulul percaya melalui popularity tanpa tuan-puan tahu latarbelakang SANAD ilmu para alim ulama yang tuan-puan angkat. Ilmu bukan dari helaian kertas atau kekerapan timbulnya para Ustaz atau Ustazah di peti televisyen dan media maya internet.





Ayuh umat Islam, bersatulah. Bermujahadahlah mendalami ilmu secara bertalaqqi. Cukup-cukuplah kita disibukkan dengan kebahagiaan dunia yang entah bila kita akan pergi. Bantulah rakyat Syria, Palestin, Iraq dan seluruh Negara-negara Islam yang ketenatan diuji oleh pemuka-pemuka dajjal abad ini.





Al-faqir ilallah:


Al Mukminun


19 Jamadilawwal 1433H/11042012


http://almukminun.blogspot.com/2012/04/kata-kata-biadab-hasan-nasrullah-ketua.html


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Amerika dan seluruh barat menyokong pemberontak Syria. Semua berita2 ttg Syria datang dari mereka. Mereka menggambarkan pembunuhan dilakukan oleh tentera. Apakah mereka tahu berapa ramai orang2 awam yang dibunuh oleh pemberontak? Selama 50 tahun lebih palestin ditindas, apa yang negara2 Arab lakukan? mengapa mereka tidak membantu Palestin sebagaimana mereka berkejar2 membantu pemberontak2 Syria yang sangat didokong barat? Hanya Kerana kita membenci Syiah, kita terburu-buru menyokong barat yang memusuhi Iran. Tahukah anda bahawa Syria itu adalah musuh besar Amerika dan Israel? Begitulah lemahnya org2 Islam, begitu mudah dilaga2kan...begitulah bodohnya sebaghagian mereka ini :)

Tanpa Nama berkata...

Karajaan mana yg akan membiarkan pemberontakan merampas kuasa yg sekian lama Keluarga Assad memerintah dgn keadaan aman. Ini semua agenda barat.

Tanpa Nama berkata...

fuck u syiah!!

Tanpa Nama berkata...

ni keje syiah dajjal lahanat la bodoh!! Pegi jahanam hassan nasrusetan!!hizbusetan!!ahmadidajjal!!

Unknown berkata...

wah antum ahlu sunnah waljama'ah ( sunni) malah melaknat orng yg teraniaya, dan antum mendukung pemberontak takfiri beraliran wahabi yg mengaku mujahidin yg menghancurkan negara damai sperti syiria, afghanistan, dll

Tanpa Nama berkata...

Baca sejarah dulu wahai bacul..apa bapak dajal hafiz al fasad lakukan terhadap golongan islam sebelum ini....anak dajal ini hanyalah mengikut perangai setan bapaknya...laknatullah alaihim....dan basyaar al dajal sangt bahagia krn kerja laknatnya sentiasa mendapat sokonngan manusia berhati binatang dan bodoh...salah satunya manusia yg sekor diatas ini...dasar tak berhati perut...bukan engkau tak tahu dajal basyar lakukan kerja yg sangat terkutuk ini...tp krn engkau sememangnya amat seronok melihat bagamana anak2 kecil muslim disembelih dan wanitanya diperkosa dan lelakinya dibunuh dgn cara yg tdk 9 berperikemanusiaan...ingt...permulaan cerita bagaimana hafiz al jahat telah menangkap budak2 kecil krn hanya menulis prkataan yg dilihat mencabar basyar al iblisi..lantas tercetuslah protes demi protes....yg akhirnya menjadi alasan yg cukup komplex utk syiah laknatullah membantai umat islam semahunya....kpd penyokong basyar al fasad.....engkau ketawalah semahumu krn engkau telah tahu tempatmu adalah dineraka bersama golongan dajal dan iblis....bertaubatlah wahai manusia jahat dan tak berhati perut...cukuplah engkau terus mempertahankan kejahatan basyar al dajal yg engkau sendiri mengetahui tentang lejahatannya...

ntas kanak2 ini disiksa dgn
cara yg cukup kejam dn ganas...

Tanpa Nama berkata...

Negara damai syria.....hi2...kepala hotak hang...yg damai adalah golongan syiah al syaitaniah...mereka rasa amat damai krn dpt membantai umat islam...erm...utk pengetahuan engkau yg tolol ini...aku nk kasi tahu engkau...basyar dgn syiahnya rasa damai krn mengikut undang2 syiah basyar....mana yg melawan krjaanya yg zalim akan dibunuh tanpa bicara!!ada faham wahai bahlol!! Bertaubatlah wahai syiah taqiyyah!!

Saiful berkata...

Barat benci iran?haha.bahkan amerika yahudi adalah sahabat akrab iran.syiah adalah ciptaan yahudi(abdullah saaba)
Tindakan pertama ayatullah khomeini setelah islam jadi rupublik islam ialah memerangi iraq dgn bantuan amerika dgn senjata pertama ditembak ke iraq iala tomhawk buatan amerika.
Dan iran membantu amerika(airport)ketika menyerang iraq pula.
Ada 70ribu yahudi hidup aman damai di asfahan iran sedangkan kaum sunnah diiran dinafikan haknya.
Syaitan amat takut dan tidak akan lalu dijalan yg dilalui saidina umar.dan sekarang syiah juga tidak akan lalu atau masuk masjid nabi melalui pintu umar.itu kan bukti nyata syiah itu seperti syaitan.
Puluhan tahun amerika konon akan menyerang iran?hanya tinggal konon.dan tidak akan ada serangan keatas iran olih amerika hingga bila pun kerana mrk sekongkolan yg sama mahu hapuskan sunnah.
Iran syria hizbullah yahudi dan amerika adalah sebenarnya sahabat akrab .