Loading...

::Teman Bersama::

Jumaat, 25 Disember 2009

Ceramah Perdana: Wahabbi, Pulanglah Ke Tempat Asalmu


Ceramah Perdana Khas anjuran Biro Dakwah Masjid As-Salam akan diadakan pada:-


Tarikh : 31 DISEMBER 2009( 14 MUHARRAM 1431)

Masa : SELEPAS SOLAT MAGHRIB

Tempat : MASJID AS-SALAM PUCHONG PERDANA

Penceramah : USTAZ HJ ZAMIHAN B. HJ MAT ZIN AL-GHARI


[ INSTITUT LATIHAN ISLAM MALAYSIA (I.L.I.M) JAKIM ]


Tajuk : ISU SEMASA MENGENAI PERMASALAHAN

KEFAHAMAN WAHABI DI MALAYSIA.



Kepada seluruh peringkat umur muslimin & muslimah dijemput hadir.


http://almukminun.blogspot.com/

8 ulasan:

izan berkata...

ramai2 kita banjiri masjid as-salam untuk menunjukkan bahawanya kita mmg tolak bulat2 WAHABBI songsang ni..

Tanpa Nama berkata...

belasah wahhabi biar sampai dorang kembali ke alam baqo'!

Tautan Kasih berkata...

Ahbash, Pulanglah Ke Tempat Asalmu...

aryna berkata...

salam..
ooo... bila anti-wahabi je ahbash la ye... tak ahbash, syiah plak..

hmm....

mohdAzlan berkata...

Usaha yang bagus. Elok dipergiatkan promosi. Semoga ramai terbuka hati menghadiri majlis ilmu ini.

izan berkata...

alhamdulillah.. mlm td masjid as-salam dibanjiri hampir2 mencecah 1200 jemaah muslimin & muslimah yg benar2 ingin mendengar secara mendalam ttg wahhabi bidaah sesat yg diterangkan ole al-fadzhil ustaz zamihan. rata2 mereka berpuashati, kesemua jemaah sanggup menunggu hampir 3 jam bermula jam 7.45-1045 mlm. saya bersama unit dakwah puchong telah membuat survey kpd seluruh jemaah, dan mereka mendakwa amat2 berpuashati ttg penyampaian ustaz, mereka juga mohon supaya akan diadakan sesi kedua ttg penjelasan masalah wahabbi ini. insyallah perancangan kami mungkin pada bulan febuary 2010.

Tanpa Nama berkata...

ALHAMDULILLAH..sambutan sgt menakjubkan.hati yg hadir itu digerakkan oleh ALLAH SWT.Tahniah AJK masjid AsSalam...

Hrmm...peliknya,yg berkobar2 kutuk,keji,hina Al-Fadhil Ustaz takda pun yg hadir bertanya semalam.

xda juga yg mari jmpa bertemu muka dgn Al-Fadhil Ustaz menyuarakn tidak puas hati..wahabbi..kemana smlm. adik tautan kasih pula...

almukminun

syakirin berkata...

bila nak upload gambar2 masa ceramah? nak tengok jugak. kalo boleh upload video/audio skali. aku dah melepas dengo ceramah ust zamihan ni.